Canbebe123456 Kızlar özür dileyerek soruyorm , lohusayim 15. Gunumdeyim , akıntılarm azaldı ama kötü bir kokuya büründü, çok pis kokuyor, sadece koku enfeksiyon belirtisi mi acaba , başına gelen var mı , ateş ishal vs yok elhamdülillah