serebro İkizlerim de 21 aylık olmak üzere..Uyku düzenimiz de sıkıntı olmadı hiç aslında ama dönem dönem yapıyor Benimkilerde..Ben sallayarak uyutmadim sevmiyorlar sallanmayi..Tamamen karanlık odamızın içi , gece lambası dahi kullanmiyoruz.. Yatarken uyku arkadaşımız var..Evde rutinimiz var..Uyumadan önce mamalarini yerler biberon kullanıyoruz..Sonra dış fırçalariz,uyku arkadaşımızı alır evde birbirimize iyi geceler dileyip el sallar uyku arkadaşımızı alır odaya geçeriz…biri arı karı çok seviyor arı masalı anlatırım onunla uyur ,biri de sadece sarılmayı sever öyle uyuruz..ikisinin de kendi geliştirdiği yöntemleri var aslında.. Gündüz tek uyku yaparlar ,12.30-14.00 arası ,gece uykusu 20.00 da uyurlar ,sabah 08.00 da uyanırlar..