9 aylık bebeğim bu zamana kadar emerek uyuyordu ayakta sallayarak yada beşikte sallayarak asla uyumuyor alıştı emerek uyumaya ve sütüm gitti iyice zaten hem mama hem meme ile besleniyordu şimdi nasıl uyuyacak çok mızmızlanıyor huysuzlanıyor yorgunluktan bittim