Arakadaslar merhaba arkadaşımın oğlu var 4,5 yasında kızımla da arkadas kızım 2.5 yasında. Arkadaşım eş durumu ile burda ve kimsesi yok yani akraba olarak tayinciler . Cocuk hala konusmuyor eşime dede diyor bana anne diypr bazen aşiri bağırıyor devamlı koşuyor aşiri yemek yiyor ve konusmuyor . Kızım anne neden konusmuyor benle bile dedi yani . Baska ne diyebilirim konusmuyor işte cocuk bana anne dedigi bile oldu devamlı kesnlikle oturup yanına bsşeyler analatamazsın gızune bakmıyor oturup oyun oynamıyor oyun kurmuyor . Ama anlıyor kızım portakal istedi kendinin yedigini vermedi dolaptan getirdi kızıma mesala . Sütü dolaptan cıktıgın da soguk içmemek için petegin üzerine koyup içiyor annesi oyle yapmıs oda oyle yapıyor . He he ee ve ve bole seyler çıkarıyor agzıyla konusmus gibi . Ben arkadsımı kırmak istemedim neden konusmuyor dedigim de amcaları da gec konusmus dedi ya ne bileyim ne yapabilirim sizce . Ve sizce problem var mi ben mi evhamlanıyorum arkadaşımı ve oğlunu cok seviyorum