Dilosssc Kizlar lohusaligim bitti ondan sonra iki gün pembe akinti geldi sonra tekrar adet kanaması şeklinde gelmeye başladı. Sezaryenle doğum yaptım sizce endişelenmeli miyim ?
manicurist Dilosssc kahverengi lekelenmeler olur lohusa kanaması bittikten sonra endişe etmeyin hatta bitti derken yeniden kanama başlayabilir
LinaTuba Dilosssc bendede aynı durum oldu doktor bu durumu önemsedi hap verdi geçmezse kesin gel dedi ondan sonra geçti kadın doğuma gidin
eilik Dilosssc Doktorunuza kontrole gidin, regl olmuş olabilirsiniz. Tabi en doğru cevabı doktorunuz verir 😊 Benim de iyice azalmıştı, sonra tekrar regl gibi kanamam olmuştu. Doktora kontrole gittim dikişlere mi bişey oldu diye regl olmuşum 33. günümdü.
glsma06 Dilosssc aynisi bende de oldu o son kanama olmustu sonra 3 ay adet olmadim ardindan oldum yani endiselenmeyin 40 gune dikisleriniz artim kaynamistir
manicurist Dilosssc ağrınız var mı ki dikişlerle alakalı üşütürseniz ayaklarınızdan dikişleriniz ağrır içten hissedersiniz.. ama zannetmiyorum kanamanız ondan değildir lohusalikta olur benim 40 gün kanamam sürdü bazen kesildi kahverengi lekelenmeler geldi bazen yeniden başladı belli olmaz o yanı
manicurist Dilosssc ayaklarını çok sıcak tutmaya bak ben bekarken kışın dışarıya çıkarken parmak arası terlik giyinirdim gençtik tabi üşümüyordum 😂😂 şimdi beni bir gör 2 çift çorap giyiniyorum ayakkabı altına o kadar üşüyorum pijama altına asla çorap giyinmezdim şimdi giyiniyorum 😀 doğumdan sonra ayrı bir üşümeye başladım
Minelcbi Dilosssc benim 40 günden uzun sürdü kanamam.bitti 3-4 gün gelmedi ve sonra adet oldum ve normal doğum yaptım. Doktorum normal dedi endişelenmenize gerek yok bence☺️
MiraceaLones Dilosssc benim 27. Günüm bahsettiğiniz durum sürekli tekrar etti bitti derken tekrar başlıyor. 2 farklı kadın doğum uzmanıyla görüştüm. Süreç her kadında farklıymış 15 günde de bitebilir totalde 10 haftayı da bulabilir dediler. Yine de fırsatınız varsa bir muayene olun derim.