Zeynom03 benim büyük kızıma tiny love maymun adası almıştım. Kızım pek yatmayı sevmeyen bir bebekti, oyun halısında da pek durmadı. Hatta o zmn acaba piyanolu mu aldaydım diye düşünmüştüm. Şimdi küçük kızım için kullanıyorum. 2 aylıktan beri yatırıyorum. Şimdi 4,5 aylık. Baya oynuyor. Oyuncakları çekiyor buruyor. Bayağı oyalıyor kızımı. Biraz çocukla da alakalı bir durum. Seveceği varsa piyanolu da sever piyanosu da. Ama piyanolunu piyanosunu sonra da kullanıyorlarmış. Bir de marka fln çok önemli değilmiş ben onu anladım. Üzerine yatırdığınız şeyin kumaşı çok uyduruk olmasın yeter.