oğlum her tras olmasinda kuaförde ağlıyor daha içeri girer girmez başlıyor ve bitene kadar böyle devam ediyor.hayir ordakilerde niye bu kadar ağlıyor bilmem ne bakışlar laflar sinirim bozuluyor kac tane berber değiştirdik yani çocuk bu normal değil mi hjc tanımadığı biri ona dokunuyor daha önce makas görmemiş ne yapılacağını bilemiyor fön makinasindan aşırı korkuyor zaten.bugun videolar izledim anlattim ki hep yapiyorum anlatiyorim ama değişen birsey olmuyor.yarin ne olacak bakalim..