Bebeğe su verirken nasıl su veriyorsunuz. Biz hazır su kullanıyoruz. Direk hazır sudan verebilir miyim. Yoksa onu da kaynatmam gerekiyor mu.
bir de tadımlar bittikten sonra öğün olayı nasıl oluyor. Mesela tadımlar bitti. Sabah kahvaltıda yumurta peynir verip öğlen çorba verip akşam da yoğurt mu vermeliyim. Yani nasıl oluyo hiç bişe bilmiyorum. Yardımcı olur musunuz