Bnm gibi olan varmı? Oğlum 3.sınıf öğrencisi kızım 1 yaşında.. 2 si içinde çok endişe duyuyorum😔 okullar kapatılsın demiyorum asla ama tercihe niye bırakmıyorlar 🤕 1. Dönem zor bitti bizim için açıkçası.. öğretmenler hem siperlik hem maske takıyorlar :( verimli bir eğitim olmuyor diye düşünüyorum ..! Sizin fikriniz nedir?