mrvklncc Şimdi instagramda bi gönderide denk geldim bebeğine su içiremeyen annelere öneriyorum diyor yorumlarına baktım kimisi normal içme sularıyla aynı tat kimisi de tadı çok güzel diyor. Bilgisi olan var mı acaba?
Sucukluyumurta11 mrvklncc bence hiçbir özelliği yok ilk suya başladığımda almıştım bir paket sonra normal içtiğimiz suya geçtm
SeverusSnape mrvklncc pH değerleri farklıdır muhtemelen. pH değeri 7 üzeri olan sular tavsiye ediliyor sindirim açısından. Aydan sonra hayatın bebek suyunu alıyordum. Suluk başlığı olduğu için içmesi de kolay oluyordu, taşıması da. Sonra bizim içtiğimiz sudan vermeye başladım. Erikli içiyoruz. Başlarda kaynatıp ılıtıyordum, 1 yaşından sonra direkt içmeye başladı işlem uygulamadım yani.
mrvklncc Derinmavi ben de almayı düşünmüştüm belki içer dedim ama gerek yok aynıysa teşekkür ederim 🌺
mrvklncc Miskokulu2 hiç gerek yok o zaman ben belki tat farkı vardır suyu sevdirir diye bi umut alayım dedim