Mervemehmet Dilbrkzmr ayağı soğuk eli sıcak kafası normal vücudu sıcak olunca korktum allah korusun havale gecrmesinden
Muhammedtalha Mervemehmet bizim 2 gün sürdü 39.8 i görmüştüm e bebekte ateş düşürücü bantlar var onlardan kullanmıştım işe yarıyor bugün yapıldıysa aşısı yarın bi tane alın derim yarın da ateşlenebilir
Mervemehmet Muhammedtalha dün yapıldı bugünden sonra rahatlar herhalde normale döner inş yinede alayim ben o banttan
Asafeymeninannesi Mervemehmet Rabbim derdini göstermesin 🙏 Zorlu bir süreç. 4 gün önce bende yaşadım 🤦♀️ Sağlıkla büyüsün 🙏 🌼
Birsu3435 Mervemehmet bizimde Çarşamba günü olacak 2. Ay asi hiç birşey yapmadı hafif huzursuzluk vardı ateş yoktu nedense bu 4. Ay aşısından korkuyorum inşallah en hafif şekilde atlatiriz.minige acil şifalar dilerim
Zeliha66 Mervemehmet ben sadece tulum giydirip dr a götürmüstüm dr bana ayaklari cok soguk corap giydir dedi ama basi cok sıcak dedim olsun ayaklardan üsür hasta olur dedi
Busrademiir Bende çok korkuyorum 2 ay ateşli geçtik ve 3 gün sürdü ateş ve emmedi ilk gün çok zorlandım şimdi 4 Ay aşısı yaklaşıyor ama inanın korkuyorum ya
Mervemehmet Busrademiir 2 ay bizimde atesliydi simdi yine ateşli ins sizinki oyle olmaz allah sağlık versin tüm bebeklre😇