Asafm1- benım yaz oldugu ıcın 1 hafta bandajla aldım sonrasında bandaj su cekıo daha cok acıttıgını farkettım bandajsız alıp yavasca once havluyla sonra uzakdan kurtma makınasıyla kurutup batıkonladım yara kalmayıncaya kadar hergun 3 4 kere batıkon surdum surmedıgum zamanlar hem agrı hemde sızlama oluyodu