8 ay 20 günlük bir kızım var sepet beşikte yatıyordu artık park beşiğe geçmeye karar verdik onu yatağa koyduğumuz andan beri 1 saate yakındır kriz geçirircesine ağlıyor odadan çıktık hala ağlıyor çok çaresiz kaldım. bu normal mi? Neden bu kadar ağlıyor