Merhaba annişler. Oglum bugun 3 aylık oldu. Son zamanlarda elini agzına goturmeye sokkamaya baslamısdı. Sıkıntı yok dedim gelişiminin bi parçası soksun keşfetsin felan dedim amma. Bu seferde iki parmağını ağzına sokup emmeye başladı. Uykuya geçmeden önce uykusu geldiğinde genelde yapıyor. Normalde her zaman emmiyor. Cok kafaya takmıyayım dedim amma. Bu arada emzik denedim her türlüsünü. Kesinlikle almıyor öğürüyor atıyor ama o iki parmağını o kadar güzel emiyor ki. Napıcagımı şaşırdım 🤭