Bebegim 8 gun sonra 4 aylik olacak arkadaşlar ben şunu fark ettim 2 gündürgrcr uykusuna geçmesi son uykusundan 3 saat sonra oluyor . 1.5 saat sonra mayıslar gözlerini oluşturuyor diye normalde de hep 1.5 saat sonra uyuyor fiye aldim kucağıma emzirdim salladım ayağıma aldim falan cocuga resmen işkence ediyorum 2 gündür diye kendime kızdım su an .. 4. Ay uyku düzeni nasil oluyor 3 saat nornal mi bundan sonra son uykusu ile gece uykusu arasi en az 2 saat bekleyeceğim yavrum uyumuyor boşuna eziyet etmiyor diyorum .. açık asi cok uykusu var gözlerini ovuyor emerken gözleri hep yumuku ama uyuyamıyorum 3 saat dedi mi artık yoruluyor ve uyuyor.