Ozgeozaydin15 Merhaba. Evolvia rp1 mama kullanıyorum fakat mama biraz katı olduğundan biberondan akmıyor bu sefer biberon ucunu delmek zorunda kalıyorum çok fena gaz yapıyor. Siz hangi biberonları kullanıyorsunuz?