Defnem20 bebiş var diye her hasta olduğumda iki defa gidiyorum doktora doktor bogaza bakıyor iltihap diyor faranjit diyor mesela bu hastalanmamda bogazlarında bişey yok korona temasın var mı dedi yok ve bogazım acımıyor sadece burnum akıyor hapşıyorum dedim eger bogazım acıyor deseydim ve boğaz temiz olmasaydı test yapacaktı ya benim bünyem zayıf kuşun kanadından bile hasta olurum ben ama mutlaka gitmenizi öneririm