ceyhunun_annesi Kızlar elimde kek var robottan çektim yarısını magnolia yaparak kullandım ama hala var ziyan olmasın ben bununla neler yapabilirim tarif paylaşırsanız sevinirim var baya da hala
ceyhunun_annesi ceyhunun_annesi hadi bana yardımcı olun ama basit olsun haa bebeyle zar zor yapabilirim 😂
Balyanak_annesi ceyhunun_annesi icine cikolata erit yada cikolata sosun yarisini pisir icine kat , ceviz kuru uzum findik fistij ne varsa hindistan cevizi portakal kabugu bir nevi mozaik pasta gibi yap sonra strec filmin uzerinde sekil ver buzluga at ani gelen misafire hazir oluyor
Prensannesiyimm ceyhunun_annesi bende bu şekilde yapıp içine göz kararı tereyağı eritip koyuyorum biraz süt çok ıslak olasın içine haşhaş atıyorum güzel oluyor tepsiye yayıp üstüne ya krem şanti yada çikolata sosu koyuyorum çok güzel tatlı oluyor eşimde bende çok severiz
ceyhunun_annesi Prensannesiyimm güzel geliyo kulağa aklımda bulunsun muhakkak deneyecem ellerine sağlık 🥰
pundit ceyhunun_annesi fotoğraf açılmıyor ama ben kalan kekleri muzla yoğurup truf şeklinde yuvarliyorum sonra da kakaoya buluyorum. Dolapta dinlendirip yiyorum
seherr01 ceyhunun_annesi köstebek pasta olabilir ama hepsini çekmişsin onun için tabanından da lazımdı . Evde yuvarlak bir bisküvi çeşidi varsa kaşıkla sütle islat krem santi ya da muhallebi yapıp kalan keki üstüne serp . Al sana köstebek pasta 😀
BugsBunnyy ceyhunun_annesi cift poset donduruyorum ben kisa surede tuketiyorum degistirmiyor.ama eger tatli ustune tatli olsada yenir diyorsaniz fikirler vermisler🤗
pundit ceyhunun_annesi kivami yuvarlamaya musaitse gerekmez de kati olursa sütle yumusat civik olursa herhangi bir cesit biskuvi kir yogur
Elifnuronuk ceyhunun_annesi benım bildiğim gerekmiyor belki yuvarlarken ele yapışmasın diye çok az sıvıyağ kullanabilirsiniz 😊