Kızlar,bugün benim dayım kızıma hani şu niloya var ya işıklı dans edip şarkı söylüyor ondan aldı.Kızım 17 aylık.Kızıma genelde o tür oyuncak almadım hiç.İşte çalıştırınca bir anda kızım çok kötü korktu kucağıma atladı.Dakikalarda beni sımsıkı tutdu sarıldı ve aynı pozisyonda kaldı ama çok korktu çünki nefes alış verişi sesi bile değişti yavrumun.Çok korkuyorum yaa her hangi bir hasar ve ya travma oluşa bilir mi?Belirtisi ne olurdu?