5,5 aylik bebeğim ilk dişlerini çıkarıyor. Biraz huzursuzluk dışında önemli bir problemimiz yok lakin bu ara sık diskilamaya başladı ve kusması çoğaldı. Doğduğundan beri çok kusan bir bebektir bu arada ama iki haftadır falan kusmaları bitmişti neredeyse. Simdi yine arttı. Bunu dişe mi bağlamalıyım? Hani farklı bir rahatsızlık belirtisi de yok. Sadece kaka sıklığığı da çoğaldı. Dört beş kere yapıyor az miktarlarda. Sizce diş çıkardığı için mi böyleyiz?