Tüm annelere hayırlı akşamlar bebeklerine sihhatler öncelikle arkadaşlar gerçekten artık depresyona girme esigindeyim ne yapacağımı bilmiyorum bebeğim altı aylık doğduğundan beri sürekli ağlıyor önce kolik dediler kaç kez doktorlara gittik tüm tahliller yapıldı çok şükür hiç bir şey yok bitmek bilmeyen bir ağlama meme reddi dönemleri yaşadık kaç defa hemde yılmadım emsin diye elimden geleni yaptım kilo alımı azdı şu an da zayıf mama takviyesi yapalım dedi doktor mamayı reddediyor hangi doktora götürdük öfkeli bı bebek diyor ne yapacağımı şaşırdım artık bu aralar yaklaşık yirmi gündür. Uyku uyumuyor desem yeridir geceleri sürekli on dk on beş dk sürekli uyanıyor gündüz uykusu nerdeyse yok saatlerce uyutmaya çalışıyorum devamlı ağlıyor bugün tam on saat uyanık kaldı on saat artık ağlamaktan bende harap oldum diş çıkarma dönemi desem bu kadar uzun sürmez jel de sürüyorum ayrıca yatırmadan. Dualar ediyorum yok ne yapabilirim bilmiyorum aglamasina değil artık ama uyku problemi beni çok üzüyor ne beyin gelişimi ne beden gelişimi hep eksik kalacak diye endişe ediyorum 😔😔😔