Hanımlar herkese merhaba yeni anneyim acemiyim biraz bisi sourcaktim size ben şimdi ise başlıca bu hafta bebegim 8 aylk süt sagıp bırakmak istiyorum ama aklıma bisi takıldı şimdi ben sütümü arada bir sagiyorum 20 cc Felan çıkıyor Bi seferde onu dolaba koysam bidaha tekrar 20 cc sagip tekrar o sütun üstüne koysam olurmu dolapta soğuk olmuş oluyor ben tekrar üstüne süt doktugumde bozulmazmi yani süt saçma posetinede koysam az bisi her seferinde Bi posetmi kullanicam bu konuda bilgisi olan varmi kafam karıştı benim ya o üstüne döktüğüm süt bozulmazmi anlamaidm ben