Yademom
Aglamiyorlar canim. Sen tedbiren gotur goster doktora.
Kizim düstü. O an bi agladi. Sonra hersey normal. Oyle kitude dusmedi. Ama dikkatimi cekti kolunu kullanmiyor. Annemler agrir birsey olsa soyler dediler. (Kizim 2 bucuk yasinda.) Yok dedim ya bariz kullanmiyor. Aksama kadar durduk esimle goturduk doktora. Sira beklerken esimin hemsire arkadasi birsey olsa aglar gayet keyfi yerinde filan dedi. Bosuna rontgene sokacaksiniz dedi hatta.
Doktora girdik anlattik. Önce omzuna bakti ,daha sonea dirsegine. Oanda tik diye oturttu. Çıkmış ciddende.