Merhaba Kızlar martta 3 yaşına giricz bakıcımız vardı çok da memnunum ama ev aldık taşıncz kreşe vericz ama kafamda çok soru işareti var kreşte yemek yiyecek mi diye çünkü zor yiyen bi oğlum var orda nasıl olacak bilmiyorum bu durumu yaşayan var mı acaba