Tontiskom22 Grip oldu yanağı böyle oldu bi kaç gün önce eşimin traş losyonunu sürerken gördüm ondan olmuş olabilir mi yoksa griptenmi 2-3 gündür kızarık egzamamı tahriş mi bilen var mı ya 😞
sademinannesi Tontiskom22 ben egzamaya benzetemedim egzama pul pul ve çok kuru oluyor tahriş olmuş gibi görünüyor sizinki
DoraKizimm Egzama gibi görünmüyor bence. Kuruluk var mı? Kaynamış ılımış su ile yıkayıp hafif nemli bırakın ve kremleyin. Bioderma cicabio veya intensive baum iyi gelir
sademinannesi Tontiskom22 içeriğini bilmiyorum canım yanlış yönlendirme yapmayım nemlendiriciyse kullanabilirsin ama
DoraKizimm Tontiskom22 Onun farklı renkleri oluyor sanırım. Kortizonlu olan ise boşuna onu sürme yazık. Bepanthol falan varsa bi onu dene. La roche da iyi diye duydum. Ya da temiz içerikli bir başka nemlendirici. Hindistan cevizi yağı varsa belki o da iyi gelebilir