2minosprenses Monap vallaha gecenlerde bes daka markete giderken takayim dedim gelen kadar fitik oldum 🤦♀️
NunuDudu Monap bu sizin yapınızla alakalı. Ben küçük bir kadınım zayıfım iki kızımı da 2 aylık dan 1. 5 yaşa kadar kanguruda taşıdım. Bir sıkıntı çekmedim
Monap 2minosprenses 5-6 aylıkken bi kac kere kullanmıştım sonra kullanmadim. Simdi 13 ayligiz nasil kullanicam bilemedim
2minosprenses Monap biz cok kulandik ama havalar sogudugundan beri bebek arabasi kulaniyorduk ve sıkta cikmiyorduk iste bir takayim dedim ama hayir cok agir geldi eve gelene kadar öldüm 👎bence kulanilmaz artik ama genede siz bilirsiniz 😊