Melekgzldr evet soguyabilir, bu hatayı ben de zamanında çok yaptım ama yapmıyorum bıraktım. 12 aylıktan sonra hiç yememeye başlamıştı senin gibiydim dert ediyordum kendime, şimdi 2 yaşına girecek Mart’ta çok şükür kendi gelip istiyor artık ne yemek isterse. Sadece bunun geçici bir dönem olduğunu bil, zorlama baskı yapma yemek istemezse yemesin, hep diğer öğünü bekle, oyun kurarak yedirmeye çalış eline ver kendi yemeye alissin, döke saça sorun değil, hadi bana yedir de sana yedirmesine izin ver bir sana bir kendi ağzına götürmeye alışır zamanla