16 aylıkken azaltarak bıraktırdım. Açıkcası çok sıkıntısız oldu azalta azalta kestiğim için. Gün içinde 4 defa emiyordu önce 3e düşürdüm 5 gün, sonra 2 ye 5 gün sonra 1e düşürdüm 1 hafta da böyle ilerledi sonra gündüzleri bıraktı. Gece de aynı şekilde kestim göğüslerimde çok şişlik olmadı oğlumda sıkıntı çekmedi çok şükür