2minosprenses Ayca77 yok kiz o kadar kotu bisey degil ben kucuk kizima defalarca yaptim 3 ve 4 ay arasi zaten genelde kabizlik sorunu yasaniyor genede sen bilirisin 😊
Ayca77 Saripapatyammm yarın randevumuz var bakalım ne diyecekler karnı yumuşacık aslında ama sıkıyor kendisini yapamıyor🤷🏼♀️
Yazannesi1 Ayca77 Zeytin yağ verecekseniz sütünüz iLe karıştırın biraz çünkü çok zor yutuyorlar. Karnına masaj yapabilirsiniz bağırsakları çalışır ve poposuna biraz zeytin yağı sürebilirsiniz ama dürtmeyin bence. Geçmiş olsun 🙏🏻
Ayca77 Yazannesi1 her akşam masaj yapıyoruz ama alışkanlık oldu resmen kızımda 🤦🏻♀️ 10 günde 1 yapıyor neden öyle anlamadık
Deletedmom636262 Ayca77 evet ama tek seferlik verin lütfen sonra alışır artık kendiliğinden yapmaz sürekli böyle yapmak durumda kalırsınız bacaklarını ileri geri yapın masaj çok önemli
Kumru_ Ayca77 Benim bebeğim de öyle. Zeytinyaği maalesef ise yaramadı. Doktora götürdüm fitil verdi. Üç dört günde bir fitil veriyorum öyle yapıyor
Yazannesi1 Ayca77 bizimde ek gıdaya kadar 5 6 kere yapıyordu günde. Yapsa bir dert yapmasa bir dert. Doktorunuz ne diyor
Yazannesi1 Ayca77 poposuna baktı mı doktorunuz? Bazen kabız olunca popoları acıyormuş ve o yüzden kaka yapmak istemiyorlamış ☹️ Bide 10 gün sonunda yapınca sert mi kakası zorlanıyor mu yaparken
Ayca77 Yazannesi1 yumuşak aslında kakası, ama hep uzun sürmesi normal mi anlamadım, besin alerjisi var, yediklerime dikkat ediyorum 🤦🏻♀️ onunla da alakası yok neden böyle yapıyor bilmiyorum
Yazannesi1 Ayca77 ya inşallah düzene girer. Bizimde ek gıda döneminde kabızlık başladı ama tabi kayısı vs verebiliyorum sizin ki daha küçükmüş
Ayca77 Deletedmom636262 yok ya fitil vermem, bi kereliğine zeytinyağı verdim, inşallah iyi gelir 🤦🏻♀️
Ayca77 Yazannesi1 inşallah canım benim keşke kayısıyı yediğimde faydasını bebeğim de görebilse 😁şu ek gıdadan bende korkuyorum, zaten şu an bile geç yapıyor yemeğe başlasa ne olacak kim bilir 😁