Alparslanbebek_1 Kızlar bebeğim 5 aylık yanlışıkla parmağım gözüne girdi ağlamadı bir sorun olmadı hafif sulandı onun dışında birşey olmadı acaba bir sorun olmuş mudur
Kadifemsii Alparslanbebek_1 yok canım olmamıştır tırnağın batmadıysa parmağın ne kadar sert girmiş olabilir ki . Sulanması normal zaten
Nil-ay Alparslanbebek_1 aglamadigina göre birşey olamamıştır herhalde canı yansa ağlardı biz bile gözümüzü kaşıyınca sulanıyor
Alparslanbebek_1 Kadifemsii bilmiyorum kestiremiyorum hanı onun gözüyle benim gözüm bir değil genede korktum ağlamdı yoksa
Nil-ay Alparslanbebek_1 gözlemlersin canım birşey olursa doktor a gösterirsin evham yapmana gerek yok bence istemeden bazen zarar verebiliyoruz biz anneler de..😔
Alparslanbebek_1 Nil-ay inanın öyle oluyor üzerine titredikçe birşey oluyor kafayı yiyorum kendime çok kızıyorum salak mısın sen diye
Nil-ay Alparslanbebek_1 evet işte boşuna sakınan göze çöp batar dememişler 🤭 Allah esirgesin de bebişlerimizi ,böyle küçük şeyler olacak Allah dermansız dert vermesin 🤲