elisamom2022 Emzirme dönemindeyiz bebişim 20 günlük biontec olmayı düşünüyorum olanlar var mı süte geçiyor mu bebeği etkiliyor mu kızlar 😑
Lulemom elisamom2022 ilk dozu 15 günlükken 2. Dozu 37 günlükken oldum. 3. Doxu da 5 aylıktı olduğumda. Hepsinde de emzirdim. Doktorda emzir bebeği de korur demişti zaten. Bi sorun yaşamadık çok şükür
Lulemom elisamom2022 beni o konuda çok korkuttular ama öyle hayatımı etkilecek bişe olmadı. Hafif bi ağrı ama çok çok hafif. Ben burdayım diyen bi ağrıydı. 1 gün sürdü oda. Tetanoz aşısının yanında sinek ısırığı bile değil 😄
ErimEfe elisamom2022 ben oldum 3 doz biontec.. Doktorum hemen emzirme bilirsin demişti.. Zaten bebeğim 10 günlükken covit geçirdim o zamanda bol bol emzirmiştim
Melzey12 elisamom2022 ben 3 dozumu da oldum biontech doktoruyla görüştüğümde emzirmeyi bırakma sakın demişti. Bırakmadım da bir sorun yaşamadık.
Seymao 2 doz oldum canim bebegim 4 aylikti , hemen emzirmedim ama birkac saat bekleyip sagip oyle emzirdim . Ileride bir sıkıntı yaratmayacaginin garantisi yok gibi geliyor bana kimse de kesin birsey diyemiyor zaten .
Selinszk elisamom2022 bebeğim 1 günlükken 1.doz 1 aylıkken 2. Doz 6 Aylıkken 3. Dozumu oldum hepsinde 2 gün kol ağrısı yaşadım hepsindede emzirdim bebeğim 3 aylıkken covid geçirdim 7 aylıkkende eşim covid geçirdi bebeğimde hiçbir belirti olmadı sütümden geçen antikorla korundugunu düşünüyorm