Oznur_0708 hangi doktora sorarsanız buna karşı emin olun benim kızımın göğsünden süt geliyordu panik olduk doktora gittik müdahale etmeyin sakın dokunmayın kendiliğinden geçecek sizden salınan hormaonlar hala üzerinde olur bebeklerin yeni doğduklarında dedi iki güne geçti zaten eskilere kalsa gerçekten yapmayacağı şey yok bebişlere banada ozaman annem masaj yapalım geçer şöyle yapalım geçer falan birsürü şey söyledi kulağımı tıkıyorum bunlra güvendiğim bir doktor var sağolsun her şeyi aydınlatıyor