Anayimbenanaaaaa Yarın sağlık ocağina rota aşısı için gidicez bebeğim aç mı olacak tok mu daha önce yaptıraniniz var mı
Lulemom Anayimbenanaaaaa ebe bana tok getirme kusmasın demişti, 2 saat e bir emiyordu o zaman . 1.5 saatinde yaptırdım, yarım saat sonra da emzirdim. Kusmadı. 2. Yi evde kendim yaptım yine kusmadı. Tok olmasın
Mavis34 Anayimbenanaaaaa 2 emmeye süresi arasında yaptır ki kusmasın. Ağızdan emerek veriliyor ben evde emzirip gittim 1 saat sonra asi oldu. Aşıdansa 1 buçuk saat sonra emzirdim