Bebeğim bir haftadır hasta bronşit boğazda kızarıklık doktora gittik mecburu antibiyotik ve buhar verdi bugun tartığımda 500 gram kilo kaybı gördüm çok üzüldüm emmiyor doğru düzgün alerjisi olduğu icin mama olarak sadece alerjik Mama verebiliyorum onları hiç içmiyor doktora da tekrar gitmek istemiyorum hasta ortamı virüs doktorda zaten ateş olmadıkça getirme dedi. Sizlere sorum normal midir bu kilo kaybı hastalıktan dolayı