Kbra0308 Bebeğim 2 ay 6 günlük mama kullanıyoruz içerken hep dışarı da alıyor nedendir acaba yaşıyan var mı bu durumu?
Daphne2021 Kbra0308 kapağını kapattıktan sonra kontrol edin akıyormu diye bazen kapağı tam oturmayınca sızıntı şeklinde akar
Birkedibirbebekkkk Kbra0308 philips avent kullaniyorum ben hic akma yapmiyor markasi ne bilmiyorum ama biberonu degistirin isterseniz.