Bebeğim gece 4 lerde ateşlendi calpol verdim sabahına doktora gitttik 38 derece ateş çıktı ciğerler boğazlar idrarı kulağı temiz çıktı fitil koydular ateşi düşsün diye calpol veriyorum günde 3 defa öğlenden beri hala ateşi 38 durmuyor mutsuz keyifsiz ıkıl ıkıl böyle gözler kıpkırmızı ağlıyor soyduk üstünü başını ama titrer mi bilmiyorum , uykuya dalamıyor uyusa da bir dokun ağlayarak ortalığı inletiyor nasıl düşecek bu ateş yardım edin yalvarırım