Senahatice123 Ay bütün iştahsız bebek postlarina yazasım var. Ben neler çektim neler, meme reddi mama reddi ne emzik aldı ne biberon ne meme enjektorle besliyordum 1 yaşına kadar suyu bile icmiyordu enjektorle veriyordum açlıktan ölecek diye telefonla yediriyordum yiyecekleri çiğnemeden yutuyordu haliyle hepsini kusuyordu. Her gün her gün ağlıyordum o yemek yemedikce. Şimdi 2 yaşında yemediği yiyecek yok sevdiği şekliyle yapınca herşeyi yiyor neyi nasıl sevdiğini zamanla öğrendim bugün 8 aylık kardeşiyle yemek için kavga bile etti 😂 Hiç inanmıyordum bugünleri göreceğimi, düzeliyor gerçekten 😌