Yazgunesi merhaba oğlum şuan 26 aylık eskiye göre çok çok azaldı ama biz 2 yaş sonrası tekrar doktora götüremedik pandemiden dolayı çekindik İzmir’den doçent doktora randevu almıştım randevu günü sabahtan oğlum ateşlendi riske atmayalım diye gitmedik o gün de İzmir depremi oldu 😔 sonrasında da eşim biraz bekleyelim yeni deprem oldu dedi hala götüremedik ama kesinlikle götüreceğim tabi ki size de geçmiş olsun kontrollerde bir sorun gördüler mi