Zeynep4646 uygun zaman 20. Haftadan itibaren başlıyo o aylarda pek verilmiyo diye biliyorum 4. Ay uyku gerilemesini atlatıp öyle veriliyor. O aylarda benim bebeğim de öyleydi 2 hafta önce canıma artık tak etti 30 dkda bir uyanıp emiyordu uyku eğitimi verdim veriyorum ancak bebeğiniz uyku eğitimini alınca bidaha hiç uyanmıyo hiç ağlamadan uyuyor diye bi şey yok, ama kesinlikle desteksiz uyuyor ve artık eskisi kadar gece sık uyanmıyor gündüz de öyle arada şaşıyor tabi ayını atlatsın verin derim ben çok rahatladım gece iki kere ben kalkıp emziriyorum aslında gece bir de yeter ama daha ek gıdaya yeni başladık 6 aylık oğlum kıyamıyorum gece 1 beslenmesine tam öğünlerimiz başlasın gece 1 e düşüreceğim 😊