sevda49 Arkadaslar benim 3 aylik bebegim var memeyi gunduzleri bazen bir yada iki kez bazen hic almiyor mama ile besliyorum sutumde azaldi diyorkar ki ac kalsin mecbur emer 3 gundede sabredersen sutun bollasir boyle bise yapan oldu mu gercekten doner mi tekrar cok istiyorum😔
Cennetinsusu sevda49 Ne olursa olsun, bebeğini aç bırakma. Senin aç kaldığını bi düşünsene!!! Bebekle kıyaslanamaz bile 😕
Birsu3435 sevda49 benim bebegimde sizinki gibi aynısını banada dediler asla ama asla bebeğimi aç bırakmam mama yesin varsın napalim sonuçta zehir değil
SumeyraErva sevda49 ac birakma ama mama verecegin zamanlarda meme ver almazsa icmezse o zaman mama yap
Agg0207 sevda49 kesinlikle deneme ac bıraktım aç kaldıgı için uyuyamıyordu aglıyordu bi şekilde uyuyordu snra uyuynca emzirdm hep ama genede memeye dönmedi kızım hala reddediyor meme mama olrak gidiyoruz
Durumoms Benm kızımda mama yiyo memeye alışsın dye aç bırak dediler çocuğumun sarılığı arttı şimdi mama yiyo çok şükr sağlığı yernde 😌
Portakal sevda49 açlıkla çocuk terbiye edilmez evladına bunu yapma ve sütün emzirmedikçe bollaşmaz aksine azalır emmese bile 3 saaatte bir emzir sütün bitöesin
Deletedmom378 sevda49 ben ac bıraktım kaşıkla verdim şırınga ile verdim ama memeyi kabul etmedi makina alıp sagmayi denesen sütun de artar geri 3 aydır sağıyorum vallahi doktorum bestlak diye bi damla verdi bi de yoğurdun üzerine çörek otu atıp yiyorum ve her mutfağa girmemde de tahin pekmeze ekmek banıp çıkıyorum sütüm arttı bi de sütüm azaldı diye düşünme sen böyle düşündükçe daha çok gidecek bebeğine ne faydası var o düşüncenin iyi düşün iyi olsun bebeğe de faydası olsun annesiiiii