bsraoztrk8 ben de doğumda öğrendim, doktorum çatın dardı ama bebeğin küçük yaparsın sandım dedi, çok zor bir doğumdu, önceden söylese sezeryanla olurdum. ama çok şükür ki geçti gitti, şimdi pişman değilim, yani eğer bebek için riskli demezse doktorunuz yine normali düşünün derim. neden çünkü bildiğiniz bir acı her zaman hiç bilmediğinizden daha iyi olabilir, sezeryanla doğum yapıp sonrasında yıllarca çekenler oluyor, herkes olmasa da duydum, yani siz kendinizi daha iyi tanırsınız, ben ikinciyi düşünsem şu gözle bakarım, zaten bir yerim gitti yırtıldı niye ikinci bir yerimi karnını da mahvedeyim😂😂