Minnakkk Berenarya ben iki doz oldum emzirirken hic sıkıntı yasamadım hatta ilk doz oldugunda 20 gunluktu bebeğim şimdi 3.dozu olacagım ası da şişlik normal dşye biliyorum
Muhasebeciana Berenarya 3 doz biontech oldum emzirirken bir yan etki vs de olmadi ustune covid oldum 😃
Lilasever1 Berenarya evet emzirdim çocuk doktorum aşı olduktan sonra emzirebilirsin dedi benim de hafif sırtım ağrıdı 2.gün dayanamadım ağrıya parol içtim çok şükür sıkıntı olmadı zaten paroldan başka ilaç içemiyoruz maalesef
Berenarya Lilasever1 biraz pişman oldum açıkçası hamileyken yaptırmadı bebegim çok küçük korkuyorum şu an 😔😔