bsclk77 Feyzanne gaz olmazsa gaz damlası vermez de biogaia probiyotik onu bazı anneler 6 aya kadar kullanıyormuş biogaia önerebilir zaten sigorta karşılamıyor doktorunuz önerirse alırsınız hemen
Alka Feyzanne Aynı canım. Gazdan sürekli huysuz . Onu anladım . Sabah akşam kimyonlu su içiyorum bide yeni aldım aktardan karışım anason rezene karışımı . Çok iyi geldi . Sabah akşam demleyip içiyorum .daha uysal .
Feyzanne Alka ayy iyi çok sevindim ben de dikkat ettim biraz ayak ısısına falan benim bebeğimmde daja uysal
Alka İyi sevindim canım. Gaz çok rahatsiz ediyor .kakasını yapana kadar ağladı. 4de uyudu gece kaç saat uyanikti . Yapınca uyudu .
Feyzanne Alka gözün aydın insan nasıl dört gözle bekliyor o kakayı nasıl seviniyor ☺️ Bana da aile hekimindeki ebe yenidoğan kolay kolay kabız olmaz doymuyordur dedi. Öyle deyince ben başladım mamaya