Merhaba anneler bebegim 10 aylik ayakkabi aldik 2 kere ilk adım hep ayağından çıkıyor ne yapmalıyım tavsiyesi olan tecrübesi olan anneler lütfen paylaşımı simdiden cok teşekkür ederim 🌸
Bu arada parmak uçlarında yürüdüğü için aldik ayakkabıyı giydiğinde de yürümek istemiyor