Sarikuzumalp Evet varmış hamileyken devlet hastanesindeydim ben hep mrmnundumda ama çok şeye şahit oldum , erkek doktor diye olay çıkaran eşler , cinsiyet yüzünden bozulanlar , eşleri kontorle gelmesine rağmen kadın tek bir kelime dahi etmiyordu felan zorla içeri girmeye çalışan Kaynanalar :) ve bunlar Eskişehir’de yani öyle sığ bi şehirde değil ama çok şahit oldum , hele bu Suriyeliler felan geldiğinde daha da çoğalmış. Bende şahit olmuştum sormuştum anlatmıştı sağolsun tecrübe edindik anlıyoruz bizde demişti.