Siyahii Uygun fiyatlı oto koltuğu önerisi istiyorum. Kullanıp memnun kaldığınız hangi marka var acaba?
mrbld Siyahii besafe izi comfort isofixli 2. El aldık. 5 aylıkken uzun yol yaptık. Dısarıyı izledi uyudu gayet memnunum tabsiye ederim
Rikaa Siyahii ben 2.500 e aldim britax romer advansafix 4 ir e bebekten. Suanki fiyatini bilmiyorum ama oneririm. Alman ve adacli
Mutlubebis Siyahii besafe izi comfort isofixli diyorum ben de. Çok memnunuz. İkinci el fiyatlarını bilmiyorum ama sıfır başka marka alacağınıza ikinci el temiz bundan almanızı öneririm.
gulenadam Siyahii yoykonun ayıcık figürlü modeli çok süper bişey yumuşacık ve çok aşırı kaliteli almanızı tavsiye ederim bebeğim içinde çok rahat durdu hiç durmayan bebektir normalde. Fiyatı biz 1700 e aldık indirimdeyken ama şu an 2300 sanırım