Kızlar bir kaç aydır ödeme yapamadım normalde 500 tl ödeme yapmam lazim suan 50 tl attim yarında 50 tl atıcam öbür ay 1000 tl ile kapatıcam borcu komple ama kaç gündir arıyolar takibe girmiş icralık olursunuz diye. Sizce bu ay bu 100 tl beni idare eder mi