Mmilla merhaba, benim bebeğim de çok sık emmek istiyordu bazen yarım saat 45 dakikada bir istiyordu, 9.gün mamayı bıraktı sonra denediğimizde de kendisi istemedi kilo alımı vs gayet iyi günlük çişli bez 10’u geçiyordu, yani sütüm yetiyormuş doyuyormuş ama yine de emmek istiyordu. Çok zor bir süreç biliyorum anlıyorum sizi ama şu dönemde her istediğinde emzirmekten başka çare yok, inanın bazen sırf kucakta durmak için anneye yakın olmak için bile emmek istiyorlar. Bazen saatlerce emzirdiğiniz bile olacaktır. Oğlum 2 ay 7 günlük hala sık sık emmek istiyor bazen sırf yakın olmak için, eğer aç olmadığını biliyorsam emzik verip kucağıma alıyorum eğer uyuyacaksa uyutuyorum yoksa konuşuyorum seviyorum. Bazen göğsümü açana kadar oyalasın ağlamasın diye emzik veriyorum kucağımda daha ben göğsümü yeni açmışken uyumuş oluyor. Çok yorucu ve düşündürücü bir süreç biliyorum ama inanın zamanla birbirinizin dilinden anlıyorsunuz o zaman daha kolay oluyor, biraz daha sabredin. Göğüs ucu yaralarınız için de doktora danışıp hametan krem kullanabilirsiniz. Bir de göğsünüzü sık sık açıp hava aldırın yoksa pamuklu kumaşlar bile mahvediyor. Bana da geçecek biraz daha sabret diyorlardı ben de ne zaman geçecek diye kafama takıyordum düşünüp duruyordum, hatta böyle düşünüyorum diye iyi bir anne olamayacağımı bile çok düşündüm ama gerçekten geçiyor geçmese de düzene alışıyorsunuz. 1,5-2 aylık olunca daha kolaylaşacak her şey inanın. Daha da büyüdükçe birbirinizi anladıkça daha kolay olacaktır her şey ❣️