Merhaba kızlar bebeğim 1.5 aylık iki güne kadar öğlen uyumasa bile öğleden sonra illa uyurdu 2-3 saat. Ama düzenimiz alt üst oldu 2 gündür bittim resmen uyumayınca kucakta olsa bile ağlıyor uyutmaya çalışıyorum ağlıyor emzirmeye çalışıyorum yine ağlıyor zar zor uyutuyorum 15 dakka sonra kalkıyor çok çok yoruldum öğle yemeği bile yiyemedim bugün. Az önce anca uyudu uzun uykusu yok sizce gecicimidir bu dönem sizdede oldumu 😑