Kızım 4-5 gündür uyumakta zorlanıyor ve biraz mızmızdı, 6 aylık. Dün akşamdan beri ateşi olduğunu fark ettim bugüne kadar calpol verdiğim halde pek düşmedi. Sağ kuşağında enfeksiyon var dedi devlet doktoru ama ilgi alaka sıfır sıfır sıfır. Yarın kendi doktorumuza gideceğiz. Bebeğinde bu durumu yaşayan oldu mu? Dişi Henüz patlamadı ama diş çıkarma sürecinde kulak enfeksiyonu nedenlerinden biri bu ve diğer nedende şiddetli rüzgar yemesi ki o dda mümkün değil çok iyi koruyorum. Çok sık dışarı çıkarmıyorum sadece haftalık market alışverişinde belki.. Reçete yazıldı 3 ilaç verildi ama kullanayım mı bu akşam emin değilim? Wee baby ve başka marka ateş ölçeri var ikisinde de yüksek çıkıyor ateşi hastanede temassız ateş ölçer de ise çok daha düşük çıkıyor hiç anlam veremedim hangisine inanmalıyım ne yapmalıyım şu an 😥